Asiakaspalvelu

https://www.funidelia.fi/cart

Sain tilaukseni mukana eri koon, mitä tilasin. Kuinka voin vaihtaa sen?

Meillä on eri valmistajien pukuja, joten mukautamme kokoja niiden yhtenäistämiseksi verkkosivustolla. Tämä tarkoittaa, että pukukoon nimikkeistö voi vaihdella ilmoitettuun nähden.
Jos sinulla on kuitenkin todiste väärän koon saamisesta, ota meihin yhteyttä ja pyydä palautusta " tilisi " palautusosassa tai alla olevan yhteydenottolomakkeen kautta ilmoittamalla seuraavat:

  • Tuoteviite
  • Tilausnumero
  • Syy ("" Sain eri koon kuin tilasin "")
  • Valokuva puvun viivakoodista sekä kuva koon

Kun olemme vastaanottaneet pyyntösi, otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian sen ratkaisemiseksi.

Sinulla on 14 kalenteripäivää tilauksen vastaanottamispäivästä tämän vaatimuksen tekemistä varten.

Muut asiaan liittyvät kysymykset:
Top