Asiakaspalvelu

https://www.funidelia.fi/cart

Onko tilauksesi viivästynyt?

Olemme todella pahoillamme ettemme pysty toimittamaan tilaustasi arvioituna toimituspäivänä. Suurin osa tilauksista toimitetaan arvioituina toimituspäivinä, ellei esimerkiksi kuljetuksessa tapahdu viivästyksiä, joihin emme voi vaikuttaa.

Saadaksesi lisätietoa, vieraile käyttäjätililläsi.

Jos tilausta ei ole vielä lähetetty:

Tarkasta onko tilauksesi tuotteita saatavilla. Jos tilauksesi sisältää tuotteita, joita ei ole saatavilla, ne viivästyttävät tilaustasi ja voit poistaa ne tilauksestasi.

Jos tilauksesi muokkaamisesta huolimatta et saa tilaustasi ajoissa, voit peruuttaa tilauksesi (ilman ylimääräisiä kustannuksia).

Jos tilaus on jo lähetetty:

Tilauksen peruutus tai toimituksen muuttaminen pikalähetykseen ei ole enää mahdollista, sillä tilaus on nyt kuljetuspalvelun hallinnassa. Jos et saa tuotteitasi määräaikaan mennessä, voit pyytää hyvitystä 14 päivän sisällä toimituspäivästä.

Muut asiaan liittyvät kysymykset:
Top