Asiakaspalvelu

https://www.funidelia.fi/cart

Peruuttamisoikeus

Peruuttamisoikeus

Käyttäjä on tunnustanut ostotapahtuman peruutusoikeuden verkkosivustolla www.funidelia.fi, voidakseen palauttaa tuotteen, jos se ei ole tyytyväinen, enintään neljäntoista (14) kalenteripäivän kuluessa päivästä, jona te tai kuluttajan ilmoittama kolmas osapuoli, muu kuin tavarantoimittaja, on saanut tavarat haltuunsa.

Jos haluat käyttää peruuttamisoikeutta, sinun tulee ilmoittaa siitä FUNIGLOBAL DEVELOPMENT S.L. Calle Poetisa María Zambrano nº 31, Edificio WTCZ, Torre Este, Planta 16, 50018 Zaragoza - Espanja tai kirjoita meille yhteydenottolomakkeella ja peruuttamispäätökselläsi selkeä ilmoitus (esimerkiksi kirje, joka lähetetään postitse tai sähköpostitse käyttäen lomaketta). Voit käyttää tätä malliperuutuslomaketta, vaikka et ole velvollinen tekemään niin. Voidakseen noudattaa peruuttamisaikaa, riittää, että lähetät tiedonannon peruuttamisoikeuden käyttämisestä ennen kuin vastaava määräaika on päättynyt (14 kalenteripäivää).

Peruuttamisen seuraukset:

Mikäli peruutus tapahtuu, palautamme sinulle kaikki maksut, mukaan lukien toimitusmaksut (lukuun ottamatta itse valitsemiasi lisämaksuja, kuten eri toimitustyyppejä sen sijaan, että tarjoamme edullisempaa tavallista toimitusta) ilman tarpeetonta viivästystä ja joka tapauksessa enintään 14 kalenteripäivän kuluessa siitä päivästä, jona ilmoitat meille päätöksestäsi irtisanoa nykyinen sopimus ja antaa aiemmin saatu kuitti tavaroista tai tuotteista, jotka aiot palauttaa. Suoritamme palautuksen käyttämällä samaa maksutapaa, jota käytit ensimmäisessä ostotapahtumassa, ellet ole toisin nimenomaisesti ilmoittanut. Joka tapauksessa palautuksesta ei aiheudu kustannuksia.

Voimme pitää palautettavan summan siihen saakka, kunnes olemme vastaanottaneet tavarat tai kunnes olet esittänyt todisteita siitä, että olet lähettänyt tavarat takaisin, tai kumpi tahansa tapahtuma tapahtuu ensin.

Lähetä tavarat takaisin osoitteeseen Ingram Micro Nordic Logistics AB / Funidelia, Vevgatan 18, 504 64, Borås, Sweden, ilman tarpeetonta viivytystä ja joka tapauksessa enintään 14 kalenteripäivän kuluessa siitä päivästä, jona ilmoitat meille päätökseen irtisanoa sopimuksen. Määräaika katsotaan täytetyksi, jos kuluttaja lähettää tavarat takaisin ennen 14 päivän määräajan päättymistä. Kaikki palautukseen liittyvät kustannukset ovat asiakkaan vastuulla.

Olet vastuussa tavaroiden vähentyneestä arvosta, koska niitä on käsitelty muulla tavalla kuin tavaran luonteen, ominaisuuksien ja toiminnan varmistamiseksi välttämättömällä tavalla.

Kuinka määritämme tavaroiden arvon alentumisen

Tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toiminnan määrittämiseksi kuluttajan olisi käsiteltävä ja tarkastettava tavarat ainoastaan ​​i) asianmukaisella tavalla ja ii) samalla tavoin kuin hänellä olisi mahdollisuus tehdä kaupassa. Kaikkien tavaroiden liiallisen käsittelyn tai tarkastuksen seurauksena tavaroiden arvo voi laskea, joten meillä olisi valtuudet vähentää vastaava palautus vastaanotetusta maksusta. Kuinka paljon alennamme palautuksen arvoa määritellään tapauskohtaisesti. Kuluttaja voi avata pakkauksen ja tarkastaa tavaroiden kankaat ja värit äärimmäisen varovasti, varmistaen, ettei ruutua rikota auki. Jos laatikko on rikki, päätämme, että tavaroiden arvo on vähentynyt. Haluamme muistuttaa teitä siitä, että sinä aikana, jolloin tavarat ovat omistuksessasi ja kunnes palautat ne meille, olet vastuussa tavaroista ja siten vastuussa niiden vahingoista, joita heille saattaa aiheutua.

Yleiset säädökset

Sinulla ei ole oikeutta perua sopimusta, jos toimitettu esine on jokin seuraavista tuotteista:

- Räätälöidyt tuotteet tai mittatilauksella tehdyt

- Tavarat, jotka on sinetöity terveyttä tai hygieniaa koskevista syistä ja jotka on purettu toimituksen jälkeen

Sinun oikeutesi irtisanoa sopimus koskee yksinomaan tuotteita, jotka palautetaan samassa kunnossa kuin olet ne saanut. Kuluttaja ei saa hyvitystä, jos tuotetta on käytetty sen pelkän avaamisen tai tuotteiden osalta. jotka eivät ole samassa kunnossa, että ne toimitettiin tai ovat kärsineet vahinkoa, minkä vuoksi kuluttajan on oltava varovainen tuotteen kanssa, kun he ovat hänen hallussaan.

Kun olemme tutkineet tuotteen, ilmoitamme sinulle, jos sinulla on oikeus palautettuun summaan. Toimituspalautukset voidaan täyttää vain silloin, kun peruuttamisoikeus on käytetty laillisessa määräajassa, ja kaikki tilauksen muodostavat tuotteet on palautettu. Mikäli palautuspaketin sisällöstä löydetään Funideliaan liittymätöntä vikaa, meillä on lupa veloittaa lisäkustannukset, jos paketin palauttaminen takaisin haltuusi on mahdollista. Oikeudet ja tunnustetut toimet jäävät joka tapauksessa voimassa olevan lainsäädännön piiriin.

Viallisten tuotteiden palauttaminen

Huoltopalvelumme avulla pyrimme tarjoamaan asiakkaillemme nopeaa ja tehokasta huomiota, jotta voimme ratkaista kaikki artikkelien tai tilausten ongelmat.

Jos huomaat, että toimitushetkellä ilmenee toimintahäiriöitä, ota heti yhteyttä postitse kahden (2) työpäivän kuluttua tuotteen vastaanottamisesta, emme enää hyväksy kuljetukseen liittyviä valituksia.

Jos kuluttaja ajattelee toimitushetkellä, että tuote ei täytä sopimuksessa määrättyä, hänen tulee ottaa yhteyttä meihin välittömästi yhteystapamme välityksellä antaen tuotetiedot ja vahingot.

Tarkastelemme palautettua tuotetta huolellisesti ja otamme sinuun yhteyttä sähköpostitse kohtuullisessa ajassa ja tarvittaessa palautamme tai korvaamme saman tuotteen. Tuotteen palautus tai korvaaminen tapahtuu mahdollisimman pian ja joka tapauksessa 14 päivän kuluessa siitä päivästä, jona lähetämme vahvistusviestin, jossa jatketaan palautusta tai korvataan vaatimustenvastainen tuote.

Palautetuista tuotteista, jotka on palautettu vian seurauksena, maksettu summa palautetaan kokonaisuudessaan, mukaan lukien toimitusmaksut, jotka koskevat tuotteen toimittamista, ja kustannukset, jotka ovat aiheutuneet tuotteen palautuksesta meille. Palautus tehdään samalla maksutavalla, jota käytit tuotteiden ostamiseen. Huoltopalvelumme avulla pyrimme tarjoamaan asiakkaillemme nopeaa ja tehokasta huomiota, jotta voimme ratkaista kaikki artikkelien tai tilausten ongelmat.

Muut asiaan liittyvät kysymykset:
Top