Asiakaspalvelu

https://www.funidelia.fi/cart

Olen vastaanottanut viallisen/vahingoittuneen tuotteen

Olemme pahoillamme, ettet ole saanut tilaustasi täydellisessä kunnossa, olemme saaneet tilauksen tässä kunnossa tehtaalta tai se on voinut vaurioitua kuljetuksen aikana.

Ota yhteyttä pyytääksesi palautusta tilisi kautta ja ilmoita syy palautusosiossa tai käytä alla olevaa yhteyslomaketta. Prosessin nopeuttamiseksi toimita tai liitä mukaan seuraavat tiedot:

  • Tuotteen viitenumero ja kuvaus vahingosta
  • Tilausnumero
  • Valokuva vaurioista sekä kuva pukujen tunnisteesta tai viivakoodista.

Kun olemme vastaanottaneet pyyntösi, otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian ratkaisun merkeissä.

Jos palautus hyväksytään, palautamme tuotteesta maksetun kokonaissumman, ilman toimituskuluja, tai jos tuotetta on vielä saatavana, lähetämme sinulle uuden tuotteen. Sinulla on 14 kalenteripäivää tilauksen vastaanottamispäivästä tämän vaatimuksen tekemistä varten.

** Tärkeää: On pakollista ilmoittaa meille tuotevirheestä ja aikomuksestanne palauttaa se ennen tuotteen lähettämistä meille. Muutoin palautus voidaan hylätä.

Muut asiaan liittyvät kysymykset:
Top